Selasa, 08 November 2011

Berikan Aku Cinta OST

Judul Lagu: Berikan Aku Cinta
[OST Sinetron "Berikan Aku Cinta"; genre: drama]
Penyanyi: Paramitha Rusady


LIRIK:

Berikan aku cinta yang tiada terbatas
Berikan aku kasih yang tiada bertepi
Kegelapan ini kesunyian ini merajai hati
Adakah sinarnya keresahan ini
Ku ingin takkan pernah kembali

* Andaikan ku melayang jauh
Terbang dalam cinta
Ingin kurasakan kasihnya
Ingin kuraih sejuta angan-angan

# Dunia pun kan bersuara
Menyanyikan cinta
Hangatkan jiwaku yg beku
Terangi langkahku ini

Berikan daku cinta

Berikan aku harapan bila masih ada
Semua kan jadi nyata dalam kehidupan ini
Bila esok pagi kusambut mentari
Dengan segenap rasa cinta

(Ulang *)
(Ulang #)

S'moga terjawab doa ini
Berikan daku cinta

Berikan aku cinta

Tidak ada komentar:

Posting Komentar